مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-08اقتصادي

فارس من| تکمیل سالن ورزشی محله حصار طرقبه در گرو ساخت دیوار ساحلی


مجاورت سالن ورزشی محله حصار در شهر طرقبه با مخزن آب شرب این محله باعث شده امور آبفای طرقبه شاندیز برای رفع خطرات احتمالی برای این سالن ورزشی به اداره ورزش و جوانان هشدار دهد که ابتدا باید دیوار ساحلی برای ایمن سازی در این مکان ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، مخاطبان در سامانه در اختیار شهرداری طرقبه قرار دهند و شهرداری هم تامین اعتبار لازم را برای ساخت این دیوار ساحلی داشته باشد و برای ساخت این دیوار ساحلی شهرداری هزینه کند.

امیررضا زارعی تصریح کرد: بعد از تامین اعتبار مورد نیاز ساخت دیوار ساحلی، در سال 1400 براساس اعتباری که از طریق اداره کل ورزش و جوانان برای این سالن ورزشی در نظر گرفته شده است اداره ورزش و جوانان شهرستان می تواند براساس همان اعتبار سالن را تکمیل و به بهره برداری برساند، این موارد آخرین تصمیماتی هست که برای این سوله ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه به هر حال شورای شهر جدید جایگزین شورای قبلی شدند و شهردار جدید طرقبه هم معرفی شده است، تاکید کرد: در هفته گذشته با اعضای شورای ششم و شهردار جدید طرقبه جلسه ای داشتیم که یکی از موضوعات این جلسه تسریع در تکمیل همین سالن ورزشی محله حصار بود و تمام موضوعات مربوط به این سالن به اعضای شورای ششم و شهردار طرقبه منتقل شده است تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تکمیل سالن ورزشی محله حصار طرقبه در گرو ساخت دیوار ساحلی

فارس من| تکمیل سالن ورزشی محله حصار طرقبه در گرو ساخت دیوار ساحلی